packat o klart<333

Nu har jag packat klart inför klassresan på måndag^^
känner mig nöjd faktiskt, fick ner alla mina saker i min röda lilla resväska^^)   
hihi är så nööjd att jag slänger upp en bild på min packning<33 xd:



jätte fiint??   (a)

hann också med att måla naglarna hihi, känner mig såååå duktig>.<      
lägger in en bild på de me så kan ni få se, (a)



rosa <3333



om skulle villja veta så: målade jag först ett glittrigt-genomskinligt typ underlak
sen ett ljusrosa och sen ett bara genomskinligt som typ funkar som överlak och till sist en liten sten på lillfingret, pekfingret och tummen<333 =)  så nu vet ni >.<


seees


vill du kommentera?♥
Postat av: simone

riktigt snygga naglar!

2010-05-14 @ 11:40:07
URL: http://fattybom.se

Kommentera här♥:

Ditt Namn♥:
spara info?

din mailadress (det är bara jag som ser den):

har du blogg/hemsida?:

sätt igång och skriv din kommentar:)

Trackback
RSS 2.0