Danstävling =)

heej<3


som amanda skrev så var vi på danstävling i går=)=)=)
visst var det kul men inte gick det bra inte (för mig i allafall ^^)
gick inte vidare någon gång och det kändes ju lite surt att åka ända till åmål får att dansa 1 och en halv minut.. menmen......


här kommer lite bilder: ^^)




i bussen<3 sry men alla bilder kommer va i svart vit...



sötaste bild på sötaste amanda i bussen<33




här är en bild på min frisyr haha LOL^^XD



innan jag släpte ut flätorna^^ (sov i flätor så jag skulle få krusit hår)



efter=)med ett fånit flin i ansiktet haha^^




ses


pussi pussi// becciiie


vill du kommentera?♥
Postat av: modedrottningarna♥

Var det kul att dansa då?:D

2010-03-21 @ 19:03:11
URL: http://fashionqueens.blogg.se/
Postat av: Amanda <3

du vaah fiinaste beccie :* <33333333333333333333333333

2010-03-21 @ 19:11:12
URL: http://fortysevenhearts.blogg.se/

Kommentera här♥:

Ditt Namn♥:
spara info?

din mailadress (det är bara jag som ser den):

har du blogg/hemsida?:

sätt igång och skriv din kommentar:)

Trackback
RSS 2.0